שלושה חברים יצאו לדרך


שלושה חברים יצאו לבקר בכפר השכן. אחרי כמה דקות של הליכה התחילו להשתעמם והרמס הציע לערוך תחרות ריצה. גם יגיעו מהר יותר ליעדם וגם לא ישתעממו הרבה זמן בדרך. באמצע הדרך החליט דדלוס שיש לו דרך יותר טובה להגיע מהר לכפר השכן והלך להמציא את כלי התעופה הראשון בהיסטוריה (כנפיים). הרמס רץ מהר ככל יכולתו והגיע ראשון ליעד. עד היום זוכרים אותו כרץ המהיר מכולם (שליח האלים). והשלישי? השלישי הגיע זמן רב אחרי שהרמס כבר שתה כוס שיכר בפונדק וסיפר לכולם על הרעיון המבריק של דדלוס. את שמו אף אחד לא זוכר.
ואתה הקורא, מי אתה?
האם אתה דדלוס שממציא פתרונות עוד לפני שאנשים אחרים מזהים את הבעיה ומשנה את המצב הקיים?
אולי אתה הרמס שמוציא את הטוב ביותר מכל מצב?
או שמא אתה החבר השלישי, זה שלעולם ישאר בלתי מוכר?


דדלוס והרמס הם שני טיפוסי יזמים. דדלוס פועל לשנות את המציאות כדי שתתאים לשאיפות שלו בעוד הרמס מנצל את המציאות כפי שהיא ומוציא ממנה את הטוב ביותר עבורו.


בכולנו יש קצת מדדלוס ומעט מהרמס. וכולנו נוטים יותר לאחד הכיוונים. אני, למשל, יותר דדלוס מהרמס. אני אנסה לשנות את המצב לפני שאבחן אפשרויות אחרות להתמודד איתו. חברתי רוחי היא יותר הרמס. היא מנסה להתמודד עם המצב, להפיק את הטוב ביותר מהמצב הקיים, לפני שהיא בוחנת אפשרויות לשנות אותו.
כשאתה מודע איזה טיפוס אתה נוטה להיות, קל לך יותר לבחון את המציאות ולהחליט מה תהיה הפעולה הטובה ביותר עבורך. שיטת אריאני נותנת לך טכניקות החלטה שמתאימות לטיפוס שלך ולכן מאפשרות לך להחליט החלטות טובות בכל מצב.
שיטת אריאני לחשיבה חיובית נותנת לך טכניקות להחלטות טובות וגם שיטה איך להיות יצירתי בכל מצב. למצוא תשובות ופתרונות טובים שמתאימים לך.


נ.ב.
הידעת שעשיית אושר היא שיטה מצויינת להגברת היצירתיות?






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה